2014. január 27., hétfő

10. rész: Kínos helyzetbe kerültem Castiel előtt.

Kaptam még egy SMS-t: „Nem akarod kinyitni?!”
Hátat fordítottam az ablaknak. Felsóhajtottam. Meg kéne hallgatnom, hogy mit akar mondani.
Hallok valamit.. mint, ha.. Rögtön visszanézek az ablakra. Castiel kinyitotta és bejött.
- Hogyan? – kérdeztem ijedten.
- Nem zártad be. – karba tett kézzel elém állt.
- Mit akarsz mondani? – Én is összefontam a karom és bátran a szemébe néztem.
- Csak.. Valami történik velem.. Itt.. –Ráteszi a mellkasára az egyik kezét. – Van itt egy fura é---
- Kislányom! – Kopog be az ajtómon az apám. – Bemehetek? Beszélnünk kell.
- A-apa?? Egy pillanat!!
- Ezt nem hiszem el. – Suttogja Castiel.
- Most mit csináljak veled?? Ó. A francba! – Suttogom neki.
Megfogom a csuklóját és oda húzom a szekrényemhez.
- Itt bújj el! – Kinyitom és be akarom lökni.
- Micsoda?!
- Az apám nem láthat meg!! – Végül sikerül bezárnom a szekrényembe.
Apa bejött a szobámba és leült az ágyamra. Castiel felnyögött egyet, (MIÉRT?!), én meg gyorsan és hangosan felköhögtem.
- Mit szeretnél? – Leülök mellé.
- Kislányom.. – kezdte.
- Ne hívj így! Már nagy vagyok! – Ölembe tettem a két kezem és hallgattam, hogy mit mond.
- Azt hiszem eljött ez a pillanat is. A lányom felnőtt. Muszáj lesz azokról a dolgokról mesélnem. Na, most jól figyelj!
- Mit akarsz mesélni??!! – Kérdeztem meglepődve, de ne tegye. De kínos lesz.. ááá!
- Tudod, hogy a férfiaknak micsodájuk van ott lent?
- Apa!!
- Ó. Tudod?
- Persze, hogy tudom. – Fogom a fejem.
- Akkor.. Amikor egy nő és egy férfi összeillesztik azt, amik van nekik, ott lent, akkor azt tudod, minek hívják??
- APA!!!!
- Mi a baj? Ezt meg kell tanítanom. Szóval.. Tudod, hogyan születik a baba?
- Jézusom. Apa! Most tényleg ilyenekről akarsz beszélni? – Meghallom, hogy a Vöröske halkan felröhög, én meg ismét hangosan felköhögtem.
- Miért? Valakinek ezt meg kell tanítani, és én az apád vagyok, ezért nekem kell. Folytassuk!
- Mindent tudok! Befejezheted! – Reménykedtem, hogy itt lezárul ez a téma, de tévedtem...
- Csak nem… Jézusom! A lányom már nem szűz!!!! Terhes lettél? Ki az apa?!! Az a vörös hajú gazfickó tette?!!– A szája elé tette a kezét és ijedten rám nézett.
- De az vagyok! Szűz vagyok!! Most már elég! – Jajj.. de kínos.. Miért pont most??!! Legszívesebben elásnám magam jó mélyre.
- Ó. Biztos? Hihetek neked?
- Mikor hazudtam én neked?
- Rendben. De még nem fejeztem be a tanítást. – Elmosolyodott.
Pofán csaptam magam.
- Szóval.. Mivel szűz vagy még, ezért, amikor egy férfival először—
- Ne már, apa!!! – rákiabálok.
- Ne szólj bele. Kénytelen leszek, előröl kezdeni.
Hallom, hogy Castiel nevet, ezért én megfogom az ébresztő órámat és a szekrényhez vágom. Abba is hagyta.
- Miért vágtad a szekrényhez az órádat?
- Utáltam, ezért kinyírtam…
- Értem.. De, ha egy fiúval először szeretkeznél, akkor mindenképp védekezzetek..—
- Ne aggódj! De most kimennél? Van egy csomó leckém, amit ma még meg kell csinálnom és rengeteg a tanulni való.
- Persze. – Feláll. – Az én kislányom.. Büszke vagyok rád. – Megkönnyebbülten felsóhajtott. – Nekem most vissza kell mennem dolgozni. Hajnal körül jövök majd haza. – Elköszöntünk egymástól és kilépett a szobámból.
Jézusom.. Ez olyan kínos volt. Bárcsak a Vöröske ne hallotta volna mindezt.
Oda lépek a szekrényhez és kinyitom. Castiel kiesett és pont rám! A földön landoltunk. Á! Már így is tiszta vörös a fejem azok után, de hogy még ez is.
A szívem elkezdett hevesen verni. A Vöröske szemeit nézem. De nehéz… Hány kiló lehet? T.T
Ő már nem bírta visszatartani és elkezdett olyan hangosan röhögni. Befogom a száját.
- Maradj már csendben. Apa meghallhatja, szerintem még nem ment el. – Megfogja a csuklóm és elhúzza onnan.
- Szóval szűz vagy még. – Perverzen elmosolygott.
- Szállj le rólam!! – Lelöktem magamról. Felülök és eltakarom az arcom. – Menj el..
- Még nem beszéltünk. – Felfekszik az ágyamra. – Kényelmes..
- Castiel.. – Olyan furán érzem magam. A pulzusom úgy lüktet. – Mit akarsz?
Ekkor valaki kinyitja az ajtót.
- Elfelejtettem valami-t.. – mondja apa. Castiel hirtelen legurul az ágyról. – Ez.. Ő mit keres itt?! Az előbb még nem volt itt. HAH!!!!! TE ELREJTETTED?!!!!!! Jézusom.. A lányom egy.. egy.. – gyorsabban vette a levegőt.
- Félre érted! – Gyorsan felállok.
Castiel feláll, és oda megy az apámhoz.
- Nem történt közöttünk semmi. Biztosíthatom, hogy a lánya még szűz, ahogy ő maga mondta.
- Nem bízok meg benned, fiatalember!
- Nem kéne menned? El fogsz késni! Siess! Menj dolgozni. – mondom.
- Persze. Zavarj el és álljatok össze, mint két kicsi legó! – mondja apa megsértődve.
Takarom az arcom. Lehetne még ennél kínosabb dolog? Lököm ki apát a szobámból.
- Menj dolgozni! Kapd el a bűnözőket! Siess!
- El is fogom őket kapni! Hah! Kezdhetem a vörössel! – Oda lép Castielhez.
- Mi??!! Ő nem bűnöző!
- Ki tudja, lehet az. Lehet drogokat árul. Az is lehet, hogy egy pedofil állat, vagy egy maffia vezér gyermeke! De majd én kiderítem a kis titkát! Muhahahahaha!!! – Megfogja a Vöröske karját és elviszi…
- Most, tényleg beviszed a rendőrségre?! – Követem őket.
- Be hát!! Te itthon maradsz! – Majd elmentek.. Szegény Vöröske. Nem gondoltam volna, hogy visszajön a szobámba. Szegény Castielnek most min kell keresztül mennie. Kellett neki bemásznia..
Belépek a konyhába és a hűtőből kiveszem a narancslét és ezzel megtöltök egy poharat. A hideg folyadék lefolyik a torkomon, ami jó érzés. Lehűsít. Eddig észre se vettem, hogy melegem volt és megizzattam. Mehetek lezuhanyozni.
Majd este felléptem facebookra és kaptam egy üzenetet tőle.
Castiel Maddox: Ne aggódj. Nem volt vészes, annyira. Nem vagyok benne biztos, hogy apád megértette, hogy barátságnál több nincs köztünk (még), de azt hiszem, mostantól kerülnöm kell őt.^^”
Natasha Grey: Értem. De.. Mit értesz az alatt, hogy „még”???:O
Castiel Maddox: Á. Semmi! Majd rájössz.;P
Natasha Grey: Mondd már el!! :@:@
Castiel Maddox: Ne türelmetlenkedj! Majd megtudod és kész!:)
Natasha Grey: Gonosz… Tényleg, ma miről akartál beszélgetni velem?
Castiel Maddox: Az nem facebook téma. Majd szemtől szemben elmondom.
Natasha Grey: Hát, jó. >.<

Vajon mit akarhat?

8 megjegyzés:

  1. Az egészet végigröhögtem x'DD ez nagyon jó volt folytatáást!! :D

    VálaszTörlés
  2. Én is!! XD Haláli jókat írsz!! ;) :) :D

    VálaszTörlés
  3. JUUUJJJ Máár pls legyen folytiii ><

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz új rész??? már nagyon várom

    VálaszTörlés
  5. Folytiiiiiiiiiiiit:D Végig röhögtem az egészet nagyon jóóóóóóóóóóó <3

    VálaszTörlés
  6. folytasd végig röhögtem majdnem korház lett belöle ! XDDDD

    VálaszTörlés
  7. Már majdnem megfulladtam a röhögéstől az anyukám meg a tesóm meg csak hülyén néztek rám, így a röhögés még inkább fokozódot.. :DD xDD Nagyon jó!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés