2014. március 23., vasárnap

18. rész: BOLOND!

Emlékeztető:
Egyik telefonból hangosan szól valami rock zene. Közben Dakota a táblát beszappanozza. Amber röhög. Peggy fotózza Dakotát és kiabál neki, hogy vegye le a pólóját, meg, hogy álljon már szexisebben. A székek fel vannak borulva. A kukából a szemetet a tanári asztalra szórták és a kukán meg Armin pihenteti a lábát, miközben ül és valamivel kockul. Nagyon beleéli magát. Iris, Violette, és Nataniel nincs a teremben. Alexy ahogy meglátott, oda jött hozzám és megölelt. Közben észreveszem, hogy Dajan a teremben labdázik. Rosalia meg hangosan énekel a helyén, a fülében meg a fülhallgató van és csukva van a szeme. Carla a konnektornál hátul épp kivasalja a haját. Kim Kentint szidja. Lisa és Charlotte, Amber barátnői meg táncolnak. Itt elszabadult a pokol..
Rosaliaval beszélgettem, amikor az igazgató nő belépett a termünkbe. Mindenki azonnal észrevette és rémülten pillantottak rá. Armin levette a lábát a kukáról és felállította. Peggy abba hagyta a fotózást, de nagyon figyelt, hogy most mi fog történni. Készült elővenni egy papírt és egy tollat. Sejtem miért.. Közben visszajött Iris, Violette, majd Nataniel is. Dajan már nem labdázik.
Vagyis mindenki leállt a dolgával.
Az igazgató nő dühösnek látszik. Összehúzza a szemöldökét és mély levegőt vesz. Azt hiszem, próbál megnyugodni, nem sok sikerrel.
- Jézusom! – Mondja halkabban. – Dakota! Az ott a kezedben egy szappan?! – Már kiabál.
- Ó! Ez? A látszat néha csal. – Vigyorog. Fel se fogja mit tett az iskola egyik tulajdonával.
Az igazgató nő Dakota elé áll és megfogja a fülét. A fiú felnyög fájdalmában.
- Óvatosan, Igazgató nő! A fülbevalóm! Au!
- Ezt nem úszod meg büntetés nélkül! Felhívom a szüleidet!
- Akkor tessék már megkérdezni, hogy mi a kaja. Ja, és szóljon anyámnak, hogy lóvéra van szükségem. – Dakota hangjában semmilyen megbántást nem hallok.
- Neveletlen! Szemtelen! – Mondta az igazgató nő összeszorított fogakkal.
Eközben a töri tanárunk lépett be a terembe, miközben becsengettek. Az igazgató nő Dakotával a fülénél fogva távoztak a teremből.
- Mi történt itt? Átsöpört itt egy hurrikán? – Kérdezi a tanár.
Nos.. Kicsit sem lepődtem meg Dakotán. Ez kajak nem normális. A töri tanár, Mr. Faraize beljebb lépett.
- Ki öntötte ki ide a szemetet? ? – Mutatott a tanári asztalra.
Természetesen mindannyian kussoltunk. Mindenki leült a helyére.
Alexy elvette Armin mellől a kukát és elkezdte felszedegetni a hulladékokat.
- Nem én voltam. – Mosolygott. – De ezért kapok egy ötöst?
- Nem. – Mr. Farazie megdörzsölte a homlokát, majd letette a tanári asztalra a könyvét, meg a laptopját. – El akarjátok mesélni, hogy mi történt?
- Tanár úúúr! – Jelentkezett Armin. – Kimehetek a mosdóba?
- Miért nem szünetben mentél?
- Mert meg kellett döntenem a rekordomat a Flappy Bird játékon.
A tanár felsóhajtott, aztán kiengedte. Alexy visszatette a szemetest a sarokba és leült a helyére.
Majd megérkeztek a késők. Lysander és Castiel. A Vöröske leült mellém.
- Dakota party drogot nyelt le. – Kezdte Dajan. – Ezért hülyült meg. Egy drogos állat.
- Nem nyelt le semmilyen drogot, barom! – Kiabált rá Amber.
- Nyugi! – Mondta a tanár. – Amber! Az ott mi a kezedben? – Nézett rá mérgesen.
- Rágó.
- Ne szemtelenkedj! Írd fel a táblára, hogy telefon nincs elől!
Amber felállt és oda ment a táblához.
- Melyik osztály ez? 11. Béna?
- De tanár úr! – Mondta Dajan.
- Diktáljátok a lógósokat.
- Dakota. – Mondta Iris.
Amber felírta a tábla bal felső sarkába: „MOBILT NYUGODTAN VEDD ELŐ!”. (Látom Dakotának nem sikerült azt a részt beszappanoznia.) Az osztály felröhög. A tanár hátranéz. Amber gyorsan letörli és felírja a helyeset.
Az óra többi részében írtunk a füzetünkbe. Ránéztem Castielre, ő alszik. Hogy merészeli.. Én itt szenvedek, ő meg boldogan… Hmmmmmm.. MHMHMHMH. ÓÓ.. Elmosolyodtam ördögien és összedörzsöltem a két tenyeremet.
Elővettem a nadrágzsebemből a telefonomat. Először is le akarom fotózni. Katt.. És kész a kép. Halkan a táskámból elővettem a masnis hajcsatjaimat. (Őszintén fogalmam sincs, hogy mikor és miért tettem bele, de most hasznát vehetem.) Egyenként, óvatosan felcsatoltam Castiel hajára. Ez az ember tényleg alszik. Újra lefotóztam. De éééédes!!! Megpusziltam a mobilom képernyőjét és magamban visítoztam, mert olyan boldog vagyok.



- Natasha! – Összerezzentem a tanár hangjától.
- Elnézést. – Gyorsan eldugtam a telómat, hogy ne vegye észre a tanár.
A Vöröske felemeli a fejét és rám néz. Én meg ott vigyorogtam, mint egy idióta. Aztán ránéztem Castielre. Próbáltam visszatartani a röhögést. De istenem… Ahogy ki néz. Tök cuki, meg vicces. A tenyeremet a számra tettem, de már bekönnyeztem.
- Mi a bajod? – Suttogja nekem.
- Nézd.. meg.. magad. – Valahogy sikerült kimondanom halkan.
Belemarkol a hajába. Gondolom most érezte meg. Lysander hátranéz és meglátja a cuki Vöröskét. Halkan felnevetett, aztán Rosalia is hátranézett, na, ő már hangosabban. Castiel meg gyorsan kivette a hajából a rózsaszín masnikat.
Majd szünetben: Fel akartam állni, de Castiel megfogta a csuklóm. Semmilyen érzelmet nem mutat ki.
- Mi van? – Kérdezem.
- Natasha. Drága Natasha. – Hangja lágy.
- Mi-mi van???
Elmosolyodott. De ez nem egy normális mosoly. Ez egy perverz vigyor. Ó, jajj! Magához ránt, az ölébe kerülök. Szexin megnyalja az ajkait. Elpirulok. Aztán megcsókol, de elneveti magát.
- Menjetek szobára. – Mondja vidáman Rosalia.
- Oda készülünk. – Mondja a Vöröske.
- Micsoda? Ööö.. Infó lesz. Át kell mennünk a kis épületbe. – Felállok, megfogom a táskámat és elrohanok.
- Na, de cica! Várj meg!
A kis épületben voltam, felmentem a lépcsőn az első emeletre, amikor Viktor állt elém.
- Szia. – Köszönt kedvesen.
- Szia. – Ki kerülném, de nem hagyja. – Mi van?
- Beszélhetnénk?
- Nem. – Ismét kikerülném, de megfogja a karom.
- Nem fog sokáig tartani. – Vigyorog.
- Mondjad.
- Ne itt. – Már kezd húzni lefelé a lépcsőn, de megállítom.
- Itt és most, vagy soha és semmikor. – Mondtam szárazon.
Némán felsóhajtott. Már nyitotta a száját, amikor Castiel jelent meg mögötte.
- Viktor.
Viktor elengedi a karom és megfordul.
- Micsoda meglepetés. Nem is tudtam, hogy te is ide jársz.
- Nem? – A Vöröske dühös, de nem mutatja ki.
- Most mennem kell a következő órámra. Szia, Natasha. Később találkozunk. – Küldött felém egy puszit. Öh.. Én csak pislogok.
- Arról ne is álmodj! – Castiel idegesen fújt egyet.
- Szerinted.. kiszemelt magának? – Kérdezem aggódva. De a Vöröske nem válaszolt. Megfogta a kezem és behúzott az infó terembe. (Becsengettek közben.)
Egész órán bosszantott.
- Castiel! Hagyd már a hajamat. – Suttogom neki. Megint összekócolja. - Naa! – Erre meg kikapcsolja a gépemet.
A tanár meg magyaráz a weboldalakról, nem figyel ránk.
- Ne már! – Meglököm. – Ne nevess!
Visszanyomom.
- Hülye! – Motyogom.
Viszont kicsit később elkezdte ezt zavarni a tanár és sokszor ránk szólt.
- Most már tényleg hagyd abba.
Gyorsan nyomott egy puszit az arcomra, míg a tanár háttal állt nekünk.
Suli után: Castiel elment Lysanderrel valahova, én meg egyedül indultam haza. A buszmegállóba álltam, amikor Viktor jelent meg mellettem.

9 megjegyzés:

  1. Ú, Viktor? Ebből nem lesz semmi jó (mármint Natasha-nak).

    VálaszTörlés
  2. Folytatást kérek szépen!Mikor lesz?

    VálaszTörlés
  3. Folytasd, szuper! Viktor :S Mi lesz ebből? :oo

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szuper! :) alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  5. Szia! nagyon jó az egész, a sztoriis, egyszerűen imádoom:D várom a folytatást.^^ éés lenne pár kérdésem ha nem baj:$ először is, hogy csinálod a bejegyzések alá a szavazást?:o meg hogy azt a bigyót fent ami számolja, hogy mennyien nézték már meg.és végül hogy, hogy lett ilyen népszerű a blogod?:D attól eltekintve hogy rohadtjól írsz:) köszi ha válaszolsz:D

    VálaszTörlés
  6. Szia. Köszi, örülök neki.:D*.* Nem tudom, mikor lesz kövi rész, már elkezdtem, de elromlott a gép. Szóval lassabban haladok vele, mint kéne.
    Ú.. Hogy hogy lett népszerű? Háát.. Csak annyit csinálok, hogy megírom a sztorit, abba mindent beleadok, hogy jó legyen. Minden akkori érzelmemet "belekeverem". 100%-kosan beleképzelem magamat a sztoriba, mert anélkül nem megy. Majd, ha kész felteszem és a linket elküldöm 3 csoportba. Ennyi. Én nem nagyon érzem olyan népszerűnek az oldalt. Nem is tudom. Nem nézek/olvasok más blogot, így nem tudom mihez hasonlítani.
    1.) A blogodon a jobb felső sarokban a "Tervezés"-re kattints, azután bal oldalon megtalálod az "Elrendezés"-t. Arra katt. +Modul hozzáadása. Ott megkeresed az "Összes oldalmegtekintés"-t. Onnantól azt tudod.:DD
    2.) A szavazás: Elrendezésben: "Blogbejegyzés"--> szerkesztés. Itt megtalálod.
    Remélem érted.:DD

    VálaszTörlés
  7. igen,igen, köszönöm.:D sikerült:D amúgy tényleg nagyon jó az egész, észre lehet venni hogy mindent beleadsz :DD Ez csak amolyan költői kérdés volt:$ És köszönöm, hogy segítettél:))

    VálaszTörlés