2014. április 4., péntek

19. rész: BOLOND! (Folytatás)

19. rész: BOLOND! (Folytatás)
- Szia. - Viktor Köszönt kedvesen.
- Szia.
- Hogy vagy? - Vigyorog. Az a mosoly.. és a szeme.. amolyan "Most elcsábítalak, aztán megduglak, majd ott hagylak!" stílus. Legalább is ezt olvasom le róla. Brrr...
- Ööö... Te.. Miért is akartál beszélni velem?
- Az nem itt a legalkalmasabb. - Közel hajol hozzám. - Tudod, van itt néhány kíváncsiskodó ember. - Suttogja.
- Aha.
Eltolom magamtól.
Egyáltalán nem szimpatikus. Legszívesebben leütném és elfutnék. Q.Q
- Hé! Tényleg.. Honnan tudod a nevemet?
- Megsúgta egy kismadár.
- Vagyis? - A tenyerét a fejemre teszi.
- Ne érj hozzám! És válaszolj normálisan! - Leverem a kezét a fejemről és egy lépést hátrálok.
- Oh! Micsoda kis agresszív malac vagy. - Nevet.
- Malac?!
Fúú... Most fogyott el a türelmem.
Tökön rúgom. Ő reflex szerűen megmarkolja és térdre rogy. Fájdalmasan felnyög és meglepődve néz rám. Na, erre nem számított.
Aztán észre veszem, hogy a busz megáll és kinyílik az ajtaja.
- Tudod kit nevez te malacnak! - Kiabálok rá.
Gyorsan felszálltam a buszra, még mielőtt Viktor visszatarthatott volna. Az ajtók becsukódtak. Az emberek néznek, de nem érdekelnek. Leültem hátulra, majd kifújtam az eddig benntartott levegőt. Remegnek a kezeim, de mindjárt megnyugszom.
Két perc múlva elkezdett rezegni a telefonom. Kaptam egy SMS-t Rosaliatól: "Leight lemondta a találkozót. Talizunk?°Δ°"
Visszaírok: "Hol vagy?:D"
Rosalia: "A Sweetben.. Minyont eszek. °^° Siess!!"
10 perc múlva meg is érkeztem abba a cukrászdába, ahol Rosalia vár. Meg is találom. Kint ül egy asztalnál és sütit eszik.
- Te! Nem hiszed el.. - Kezdte.
- Micsodát? - Leülök elé.
- Ez a minyon kibaszott finom. MM!! Ez az 5. - Felém tol egy tányért. - Tessék. - Vigyorog.
- Köszi. Én is imádom ezt. - Beleharapok a sütimbe.



- Leight reggel olyan gyanús volt.. Elment valahova Lysanderrel és Castiellel. Fogalmam sincs hova. Leight nem mondott semmit.
- Én se tudom. Castiel nem mondott nekem se semmit.
...
- Ez finom. - Mondom.
- De, hallod.. Eltudom képzelni, hogy ezek elmentek balettozni.
- Pff.. - Elkezdek nevetni. Elképzeltem őket, ahogy a színpadon elkezdenek együtt táncolni rózsaszín ruhában. - Lehetetlen.
- Deee... Fogalmam sincs mit csinálnak. - Lebiggyeszti a száját édesen, és pislog.
- Majd elmesélik.
Aztán mindketten röhögésbe törünk ki.

...
Este 8 óra van és most jöttem haza. Rosaliaval sétálgattunk, majd felmentünk hozzá. Tök jól elvoltunk. Észre se vettük, hogy így elszaladt az idő. Annyira röhögtünk, hogy a szomszéd ki akarta hívni ránk a mentőket.
Lerajzoltuk a fiúkat.
Ezek a művészi alkotások születtek.. Hahaha... szakadok.






Lezuhanyoztam. Most vacsorázok. Benjamin ül le mellém.
- Szia. - Köszönök.
- Szia. - Harap bele a szendvicsébe.
- Jó étvágyat. - Mosolygok.
- Thanks. Te.. Mivel te nő vagy.. - Fordul felém pirult arccal. - Magyarázd már meg a gondolkodási módotokat. Ti, nőket, egyáltalán nem értelek benneteket.
- Mi történt veled, hogy elkezdtek érdekelni a csajok? - Ugye most álmodom?
- Találkoztam egy lánnyal. Gyönyörű! Meg mondtam neki, hogy úgy néz ki, mint egy majom.
- Idióta! Jézusom! Ilyet hogy mondhattál?
- Még is mit kellett volna mondanom? Az a kedvenc állatom.
- Jó.. Először is mióta ismered?
- Két napja.
- Két napja? - Ekkor ajtócsapódást hallottunk. Apám hazajött.
- Majd később folytatjuk. - Suttogja Benjamin, én meg bólintok.
Apa belép a konyhába. Rám néz, aztán leül mellém.
- Kislányom! - Felsóhajt. - Még mindig azzal a Vöröskével jársz?
- Igen.
- HAH!! Majd nem szívrohamot kaptam tőled!
- Azt hiszem én befejeztem a vacsorát. - Benjamin elrohan.
- Védekeztek?
- Tessék?
- Védekeztek? Tudod.. szex. - Csúnyán néz rám.
- Apa! Komolyan..
- Ne apázz itt nekem!
- Oké.. Figyelj! "Nem vagyok szűz! Terhes vagyok a drágámtól! Análisan is csináljuk!" Ezt akarod hallani?! - Felállok. - Nem vagyok r*b*nc, se k*rv*!!
Apa is feláll.
- Oké. Jól van. Nyugi! De jegyezd meg, hogy az olyan fiúkban, mint a te pasid, sosem bízhatsz meg.
- De apa.. te is ilyen voltál és még is szeretted anyát, vagy tévedek?
- Én más voltam.
- Nem. Te is ilyen voltál, mint Castiel.
- Te nem tudhatod.
- De te mesélted még régebben.
- Mindegy. Vigyázz magadra. Khm. - Kimegy a konyhából.
Hah! Ezt most én nyertem!

A szobámban a gép előtt ülök. Látom, hogy Facebook-on bejelölt Viktor. De most komolyan! Honnan tudja a nevem? Ki ez? Hagy öljem meg! Ghhrrr!!
Castiel rám ír: "Szia, cica!”
Cica?
Visszaírok: "Wow! Itt egy Fantastic Boy."
Castiel Maddox: "És ki ez a "Fantastic Boy";)?"
Nathasa Grey: "A Vöröske."
Castiel Maddox: "Az melyik barom?-.-"
Nathasa Grey: "Te xD"
Castiel Maddox: "Ó. Hát tudom, hogy fantasztikus vagyok."
Nathasa Grey: "Haha.. Na, mizu?"
Castiel Maddox: "Haverokkal elgyakoroltunk 1-2 számot.. Ott?"
Nathasa Grey: "Tökön rúgtam Viktort."
Castiel Maddox: "Az szép! Mi történt?"

Elmeséltem, majd megmutattam neki a rajzokat róla. Kár, hogy nem láthattam a fejét.
Később, amikor készülnék lelépni, rám ír Viktor.
Viktor Carmicheal: "Hello. Bocs, hogy malacnak szólítottalak. Beszéljük meg.;)"
Nem írok vissza, inkább elköszönök Castieltől és lefekszem aludni. Várom, hogy visszaírjon, mikor kopogást hallok az ablakomon. Oda lépek és elhúzom a függönyt. A Vöröske akar bejönni. Kinyitom az ablakot és beengedem.
- Hát te? - Kérdem.
- A csajommal akarok aludni.
Elém áll és megcsókol.

6 megjegyzés: