2014. május 5., hétfő

24. rész: Natasha-ék focimeccse

Jó olvasást!


- Vöröske.. Az a test… - Suttogom. Az ágyamon fekszek, Castiel fölém ereszkedik. Megcsókol és gyengéden beszívja az alsó ajkamat. Eközben hozzám nyomja a…

Castiel szemszögéből:
Reggel 9 óra van és vasárnap. A szüleim ilyenkor is dolgoznak. Csoda, amikor nem és a tegnapi nap az volt. Még egy ilyet ne..
Mielőtt átmennék Natashahoz, előtte leugrom a boltba. Ma randiznánk, de nincs kedvem kiöltözni, meg más programunk lesz, mint amire számítana. Na, no problem! Egy szál rózsa megoldja ezt.
Natasha ágya előtt állok, és nem tudok mit reagálni. Magában beszél, miközben a nyála kifolyik a szájából. Majdhogynem lecsúszik az ágyról és szinte az egyik melle kint van a pólójából. Fúha, de szexi!
A bal kezemben a vörös rózsát fogom, a másikkal meg előveszem a nadrágzsebemből a mobilomat. Lefotózom, mielőtt felébreszteném. Ezt tőle tanultam, haha!


- Vöröske.. Az a test.. Kell..– Suttogja, a hangja amolyan „Azonnal dugj meg, vagy megöllek!” stílus.
- Natasha. – Leguggolok az arcához és visszafojtom a nevetést. – Térj vissza a valóságba, cica! – Megnyomom a homlokát, ő meg résnyire kinyitja a szemét. Felül és kómásan bambul előre. Az ágy végébe sétálok a rózsával a kezemben, hogy benne legyek a csajom látókörében. Már engem néz, én meg mutatom felé a rózsát. Pislog álmosan. – Szia. – Köszönök kedvesen.
- Mi a.. – Motyogja.
- Szépet álmodtál? – Kérdezem mosolyogva, mire ő megvonja a vállát. – Vöröske.. Az a test.. Kell... - Utánozom a hangját. Aztán eszébe jut, amire úgy reagál, hogy felsikolt és legurul az ágyról és bemászik alá. Leteszem az asztalára a rózsát, utána benézek az ágy alá. Magzatpózban fekszik.
- Azt hittem, hogy azt álmomban mondtam. Jézusom! – Pirul el az egész arca. – Mit mondtam még?! – Eltakarja a fejét a kezeivel.
Nyitom a számat, hogy megszólaljak, de ő közbevág.
- Ne! Még se meséld el! De kínos..
- Mit álmodtál? – Kíváncsiskodom. Nem válaszol. – Értem. Azt hiszem, tudom.
- Felejtsd el!
- Gyere ki. – Mondom, de ismét nem mond semmit. Elkapom a lábát és egyszerűen kihúzom.
Az arcáról már letörölte a nyálát, de még mindig tiszta vörös a feje.
- Nem öltöztél ki. –
- Arra most nincs szükség.
- Mert? – Ásít egyet.
- Megyünk focizni. – Vigyorgok.
- Tessék?! – Emeli fel a hangját.
- Öltözz fel, lent találkozunk. – És kilépek a szobájából.

Natasha szemszögéből:
Mi van? MI VAN?! MIII VAN??!! Nem mondja komolyan.. Ez neki a randi? Hé! Tud focizni? Mert én nem tudok, és valójában nem is kedvelem. *Szip Szip*..
Nem fogok vitatkozni vele, ha ezt szeretné, legyen, de akkor majd megszívatom.
Elmentem álmosan zuhanyozni, olyan nehéz volt éjjel elaludni.

Sétáltunk kb. 10 percet, mire megérkeztünk a focipályára. Lysander, Rosalia és Alexy már ott vártak minket. Höhh.. A randinknak befellegzett.
- Natashaaa! – Kiabálja Rosalia, miközben felém fut és átölel szorosan.
- Szia neked is! Megfojtasz! – Nyögöm ki.
Elenged és felnevet.
- Verjük le a pasikat. – Mondja gonosz vigyorral. Aztán pacsiztunk egyet.
Ő se tud játszani és tudjuk, hogy ezt elbukjuk, de azért reménykedni csak lehet.
Pár perc múlva bele is kezdtünk a játékba és fogadtunk. Ha mi nyerünk, akkor ezek meghívnak kettőnket ebédre finom étellel, de ha a fiúk, akkor mindenféle „gyönyörű” bókokkal, dicséretekkel el kell látni őket. Tudod, ki akarna éjjel-nappal azt mondogatni nekik, hogy pl. „Úú! Castiel, de jól néz a vörös hajad!”, „Lysander! Olyan ügyesen sétálsz! Hogy csinálod?” vagy „Alexy.. Figyi már! Tetszik a felsőd! Olyan jól kitudod választani a ruháidat..”. Lehet nem kellett volna, de bátrak vagyunk Rosaliaval.
Fiúk vs. Lányok – Ők eggyel többen vannak, de nem számít, mert így se tudunk normálisan játszani. Röpizni tudok, de ezt nem.
A fiúk össze-vissza futkosnak a labdával, mi rohanunk utána, levegőért kapkodva.
Most Lysandernél van a labda. Mielőtt Rosalia elvehetné tőle, Lysander átpasszolja Castielnek. Rohanok a Vöröskéhez, de ő meg Alexynek passzolja. Most futok a kék hajú barátomhoz, már majdnem sikerül elvennem tőle, amikor ő meg visszarúgja a labdát Castielnek. Közel van már a kapuhoz. Rosalia el akarja rúgni a Vöröske lába elől a labdát, amikor egy csellel kikerüli a barátnőmet és kapura lő, ami be is talált. HÖH! 3:0 nekik. CSALÁS!!!
- Elég. - Mondom kifulladva, közben a hasamat fogom, és úgy érzem, hogy ha most nem szállok ki, akkor elhányom magam a sok futkározástól. A vérnyomásom is felgyorsult és szédülök. Megnyalom kiszáradt ajkaimat.
Lefekszem a hideg betonra és felnézek az égre, amelyet a szürke felhők eltakarnak.
Rosalia a fejem mellé guggol és aggódva néz rám, miközben zihál.
- Jól vagy? - Szólal meg.
- Majd mindjárt jobban leszek. - Suttogom.
Castiel feje eltakarja az eget. Ahogy meglátja az arcomat, lehervad a mosolya.
- Kegyetlenek! - Suttogom idegesen.
- Hogy érzed magad? –Kérdezi Castiel.
- Jól. - Morgom.
- Fel fogsz fázni. - Mondja Lysander.
Ekkor Rosalia lefekszik mellém.
- Majd együtt fázunk fel és együtt rohanunk minden percben a wc-re. Mindent együtt csinálunk.
- Natasha, elég sápadtnak nézel ki. – Néz rám Alexy.
- Ettél ma már? – Kérdezi Lysander.
- Nem.
- Upsz.. Az kimaradt. – Kínosan felnevet a Vöröske.
- Álljatok fel! – Nyújtják nekünk a fiúk a kezüket.
- Nem megy.. – Hatalmasat sóhajtva fújtam ki a levegőt.
- Akkor elugrunk a bodegába. Mit kértek? – A fiúk összenéznek, aztán vissza ránk.
Rosalia rám néz és elmosolyodik úgy, mint ha lenne valami terve. Ismerem ezt a vigyorát.
- Csak hozzatok valami finomat. – Feleli.
Ezzel el is mentek. Amikor eltűntek a háztömb mögött, mi feltápászkodtunk a földről és egymás szemébe néztünk.
- Szökjünk meg. – Vigyorog.
- Mi? Miért?
- Ezt a fogadást már úgy is elvesztettük..
Hát.. Nem szívesen hagytam volna itt a fiúkat, de a barátnőm bevetette a kiskutya szemeket, amiknek nem tudtam ellenállni.
- Húú! Oké, de siessünk! – Felvettük a padról a kabátunkat. Belebújtunk, aztán Rosalia meg felkapta a válltáskáját és már rohantunk is, de most nem olyan gyorsan, mint amikor a labda után szaladtunk.
Pár perc alatt meg is érkeztünk a cukrászdába a tesómhoz. Belépünk az épületbe.
- Van nálad pénz? – Kérdezem. Nem hoztam semmit magamon és a telefonomon kívül.
- Aha.
Három ember van rajtunk kívül, ők az asztalnál esznek tortát. Kellemes dal szól a hangfalból, amit egy ismerős férfihang megtör.
- Drágám! – Kiáltja Benjamin.
A pénztárnál áll, oda sétálunk hozzá.
- Szia. – Köszön kedvesen neki Rosalia.
- Helló! – Vigyorog boldogan a tesóm. – Hát ti? Ú! Natasha, te nagyon rosszul nézel ki.
- Szökésben vagyunk. – Válaszolom. – És éhen halok.
- És szomjan halunk. Kérjük azt a fél literes Ice Teát. – Mutat egy polcra. Benjamin leveszi és felé nyújtja. Elveszi tőle.
- 280Ft lesz.
A barátnőm előveszi a táskájából a pénztárcáját, kiveszi a pénzt és kifizeti.
- Tartsd meg a visszajárót. – Lecsavarja a kupakot és beleiszik, a felét kiissza.
- Hagyj nekem is. – Mondom mire, abba hagyja, és oda adja nekem. Jót tesz ez a hűsítő ital.
Megisszuk az egészet, majd a műanyag üveg a kukában landol.
- Az ott nem a pasid? – Kérdezi Benjamin.
Elfordítom a fejem. Kint állnak. Basszus!
- El kell bújnunk. – Suttogja Rosalia, miközben körülnéz az épületben.
Elkapja a karom és elsietünk a pénztár elé, ahol a tesóm állt, aztán leguggolunk.
- Csss.. – Néz a bátyámra Rosalia.
- Mit adhatok? – Kérdezi kedvesen a fiúktól.
- Nem volt itt a tesód és a barátnője? – Kérdezi idegesen Castiel. Felismerem a hangját.
- Nem. Miért? Történt valami?
- Ne csináljuk ezt. – Suttogom Rosalianak. Basszus, már tényleg félek. Rossz ötlet volt ebbe belemenni.
Elkezd korogni a gyomrom, de szerencsére a zene elnyomja a hangját. Jajj, csak le ne bukjunk!!
Sajnos nem volt olyan szerencsék. Alexy ugyanis benézett a pult alá. Hogy az a…!!!
- Itt vannak! – Kiáltja.
Óu..
Rosaliaval felálltunk kínosan. Ránéztem a Vöröskére. Juj.. Nagyon mérgesen néz rám.
- Na, jó. Ez tényleg rossz ötlet volt. – Mondja halkan nekem Rosalia.
- Azt hiszed ez vicces?! – Szól hozzám ingerülten és haragosan.
- Az én hibám. Én vettem rá. – Próbál védelmezni a barátnőm, de nem viheti el egyedül ezt..
- Nem. Az én hibám is.. – Castiel félbeszakít.
- Van fogalmad arról, hogy mennyire aggódtam érted?!
- Te? Aggódtál miattam? Már azt is rossz ötletnek gondoltam, hogy el mennyek focira, te meg még azt akartad, hogy focizzak is!! Miután kifáradtam még az után se foglalkoztál velem annyira!! – Kiabálom idegesen.
- Dehogynem! Elrohantam a fiúkkal a boltba, hogy hozzak neked valamit, amitől jobban lehetsz!
Lysander kiveszi Castiel kezéből a szatyrot, még mielőtt leb*szhatná a földre.
- Húh! Ez aztán nagyon jó randi volt! – Bosszúsan pillantok félre.
- Azt be akartam pótolni!
- Csak akartad?!
- Igen! – Kiabálja. Itt lett elege.
Aztán Castiel hátat fordított nekem és elment. Lysander utána rohant, Alexy meg itt maradt velünk. Nekem meg könnybe lábadt a szemem.
- Annyira sajnálom! Nem kellett volna.. – Szólal meg Rosalia.
- Felejtsd el. – Szipogok. – Ne hibáztasd magad.
- De..
- Ne..
- How dare you hurt my sister!! Whoáá! I will kill you!!! – Az utolsó mondatot már kiabálja.
(- Hogy merészeli bántani a hugomat! Whoáá! Meg foglak ölni!!!!)
- Hagyd.– Lebiggyesztem ajkaimat. Lecsúszik egy könnycsepp az arcomon. - Hazamegyek.
 Már indulnék is, de hirtelen megszédülök, és azon kapom magam, hogy Alexy karjaiban vagyok.
- Tegyél le. – Suttogom pislogva.
- Mit mondtál az előbb? Nem ettél ma még? Jézusom! – Aggódva szólal meg Benjamin.
Egy székhez lép, amin a táskája van és kivesz belőle egy szendvicset. Rosalia elveszi tőle, közben meg Alexy leültet egy asztalhoz. Leteszem a fejem és lehunyom a szemem. Nem akarok enni, már nem érzem, hogy éhes lennék, csak hányingerem van.
- Enned kell. – Mondja Rosalia.
Mind a ketten leültek mellém. A fejemet még mindig nem emelem fel. A szememből csak úgy árad a könny.. Nem így terveztem meg ezt a napot.
Fél perc után elkezdett rezegni a telefonom. Felemelem a fejem, utána elővettem a zsebemből a mobilt és megnéztem a kijelzőjét. Kaptam egy sms-t Castieltől. Azt írja, hogy találkozzunk.
- Mi az? – Kérdezi Alexy.
- Castiel.. Találkozni akar. – Szipogok.
- Mikor? Hol? Ne aggódj! Tuti ki akar békülni veled. – Biztatóan elmosolyodott Rosalia.
- Lysander biztos beszélt vele. – Alexy is nyugtatni próbál.
- Azt írja, hogy 10 perc múlva a Művész Kávéházban találkozzunk.
- Az itt van a közelben.. – Mondja Rosalia.
- De miért nem ő jön vissza ide?! – Akad ki Alexy. – Ezt illene így csinálni.
- Nem tudom.
- Lehet meglepi. – Rosalia rákönyököl az asztalra és szerintem azon gondolkozik, hogy ha ez tényleg meglepi, akkor mi lehet az.
- Azt is írja, hogy mindenképpen egyedül mennyek. – Megtörlöm a könnyáztatta arcomat.
- Akkor edd ezt meg és elkísérünk. – Nyújtja felém a szendvicset Rosalia, elveszem tőle.
- Azt is írja, hogy ti meg várjátok meg Lysandert. – Mondom.
- Mit ír még? – Kérdezi Alexy.
- Hát öö.. Azt is írja, hogy ne mondjam meg nektek, hogy hova mennyek.
- Mi van? Mér ne? Ez bolond. – Grimaszol Alexy.
Nem tudom, mit akarhat, de remélem, hogy békülni akar. Nagyon szeretnék jóban lenni vele és a karjai közt akarok lenni, miközben beszívom az illatát. Csókolni és ölelni akarom.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) Folyti mikor lesz?^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nem tudom, de szerintem hamarabb, mint a mai rész, mert a következőnek egy része már meg van. :)

      Törlés
  2. Nagyon jooooo imádom, várom a folytit!!:-DDD

    VálaszTörlés
  3. Király!Kiráály!Kirááály! Mihamarabb folytiiiiiiiiiii! :3

    VálaszTörlés