2014. május 28., szerda

28. rész: Vörös tanga

- Nézzünk horrort. – Leigh elkezd kutatni a „horror” polcon, azaz a horror filmek között.
- Benne vagyunk. – Röhög fel Kentin.
- Ne beszélj az én nevemben, és mindjárt jövök. Gyere Natasha! – Húz magával Rosalia a fürdőszobába. Elkezd turkálni a táskájában és kivesz egy vörös tangát és melltartót. Mit tervez?!
- Vedd fel! – Mutatja nekem.
- Tessék?!
- Vedd már fel!
Na álljon meg a menet.. Ilyenkor mit érez? De most komolyan.
- Normális vagy? – Kérdezem értetlenül.
- Természetesen. – Vigyorog.
- Nem, nem és nem!
- Naaa! – Beveti a cuki kutyus szemeket. Höh! Na ne!
Elkezd szipogni, édesen kitolja az alsó ajkát és el kezd duzzogni.
- Erre nem vehetsz rá! – El kezdek hátrálni. Aztán megfordulok és kirohanok a fürdőszobából.
- Legalább hagy mondjam el a terveem! – Kiabál utánam, de nem megyek vissza.
Elképzelésem sincs, hogy mit akar azon kívül, hogy felvegyem, de azt hiszem jobb, ha nem is tudom.
Visszamegyek a fiúkhoz.
Leigh a nyálat törli le a tévéről. Kentin ugyan ott ül, a kanapé másik végén Castiel röhög valamin. Lysander mosolyog, miközben Dakota hülyeségeit hallgatja. Alexy a szoba sarkába ment, mert telefonál.
- ÉS akkó ekezdi mondani.. Whoá! – Magasba emeli a kezeit. –Nekem van egy szuper képességem, szuper büdöset tudok fingani! - Ekkor pukizik egyet. Höh! Alexy-n és rajtam kívül mindenki felnevet.
- Ó! Natasha, gyere ide. – Szól Castiel, hogy üljek le elé. Elkezdek felé menni.
- Én is tudok fingani! – Kiabálja Kentin. Ekkor akkorát pukizott, hogy már azt hittem beszart. – Óh! Ez jól esett! Haha!
Ettől a bűztől rám tört a hányinger.. Basszus.. Hányni fogok! A szám elé kapom a kezem és kirohanok, visszamegyek Rosaliahoz. Épp a tükörben nézegeti magát, miközben az egyik kezében a fésűt fogja.
- Mi a baj?
- A fiúk nem normálisak! Úgy értem.. Izé! – Kapkodom a levegőt.
- Nyugi! Nyissak ablakot?
- Igen, az jó lenne.
Oda áll a kis ablakhoz, és kinyitja. Érzem, hogy beárad a friss hideg levegő és ez jól esik.
- Na, mesélj. – Visszateszi a táskájába a fésűjét, amikor a Vöröske ront be hozzánk. Akkorát sikítottunk, mert megijesztett minket..
- Cicám! – Néz rám Castiel.
- Mi a baj? – Kérdezem. Mint, ha a Vöröske megijedt volna valamitől.. Fura.
- Te.. – Nyel egy nagyot. – Terhes vagy?! Láttam, hogy hánynod kellett, ezért rohantál el.. UGYE?! – Mondja kétségbeesetten.
- Mi van?!  - Rosalia a Vöröskére néz, hirtelen nem tud mit reagálni, gondolom.
- Tudtam! Terhes vagy tőlem!
- Nem vagyok terhes.. Még nem is szexeltünk! – Mondom kipirultan.
- De gondolatban már megvolt! – Elmosolyog Castiel.
Ekkor a Vöröske mögött megjelenik Leigh.
- Mi a probléma? – Kérdezi. – Jól vagy, drágám? - Rosaliára néz.
- Én jól vagyok, de azt hiszem Castielt be kéne vinni az elmegyógyintézetbe. Olyanokat képzel el, ami meg se történt.. Ugye, Natasha?
Bólintok, és visszafojtom a nevetést.
- Hé! Ez nem volt szép. – Mosolyog Castiel.
- Gyertek már! Nézni akarom a filmet! – Kiabál Dakota.
- Siessetek. – Mosolyog Leigh és kimennek Castiellel, maguk után meg becsukják az ajtót.
Rosalia felé fordulok, és a szemébe nézek. Most már kíváncsi vagyok.
- Amúgy mi volt a terved a tangával kapcsolatban?
- Először az volt, hogy zombiként megijeszthettük volna őket. Hoztam parókát is, meg sminket is. De aztán eszembe jutott, hogy megsérültél. Most már az a tervem, hogy Leigh-et elcsábítsam, és amikor már annyira akar engem, akkor lelépek. Azért, mert.. Na jó, valójában még át se gondoltam rendesen. De mindegy. Majd kitalálom.
Nevetek.
- Majd segítek.
- Oké. De menjünk, mielőtt visszajönnének.
Leültünk a tévé elé, Lysander meg elindította a filmet. Alexy még mindig telefonál.
- Mi a címe? – Kérdezem suttogva.
- Jurassic Park 1. rész
- Mi? De az nem horror..
- Csss! – Csitítnak el a fiúk.
- Állítsátok le! – Kiabál Alexy.
- Nemáááá! – Visítja Kentin.
- Mindjárt itt van Armin, várjuk már meg.
- Akkor én addig elmegyek hugyozni.. – Áll fel Dakota, majd kimegy a szobából.
- Nekem is kell! – Büfög egyet Kentin, aztán Dakota után megy.
Majd csengetést hallunk. Armin megérkezett. Alexy beengedi.
- Sziasztok! – Vigyorog.
- Sziaa – Köszönünk egyszerre.
Alexy leül mellém.
- Ülj ide! – Alexy mutat a mellette lévő helyre.
Majd 1 perc múlva visszajön Dakota a vörös tangával a fején.
- Nézzétek má’ mit találtam! – Röhög.
- Azt meg hol találtad? – Kérdezi Castiel, majd elneveti magát.
- A fürdőszobában, a mosógépen volt. – Mondja.
Rosaliara nézek. Halványan elpirul, amikor Kentin lép be, rajta meg a vörös melltartó volt. Ezek bolondok! Lol.
- Elfelejtettem eltenni. - Suttogja nekem Rosalia.
Kentin visszaül a helyére, Dakota meg elkezd beállni hülye pózokba.
- Szexi vagyok, mi? - Röhögi el magát.
- Fúú! Ha Natasha lenne abban.. - Szólal meg Castiel mögöttem. Hátra nézek rá, a Vöröske meg szerintem engem képzel el. Az a hülye vigyora..

4 megjegyzés:

  1. W....T....F???? Ez mi ez??? Neeee hát én ezt nembíírooom xDDDDDD
    Folytatáááást!!!! ^.^

    VálaszTörlés
  2. te korházba akarsz küldeni?!a röhögéstől oda jutok...folyt XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés