2014. július 30., szerda

32. rész: Fontos nap

Castiel szemszögéből:
Bosszúsan hagytam el a házat és siettem Lysanderhez. A lakásában a padlón feküdve találtam meg. Fájdalmában felnyögött és köszönt. Elnevette magát, de szerintem ez nem vicces.
- Vicces, hogy eltört a lábad?
- Nem azon nevetek. - Komoly arcra vált. - A szád szélén maradt egy kis fogkrém.
Azonnal letörlöm, majd előveszem a telefont és kihívom a mentőket.
- Kaptam egy SMS-t, amit neked címeztek. - Mondja.
- Valahogy éreztem..
Kezembe adja a törött képernyős mobilját.
Szerbusz, Lysander. Kérlek, ezt az üzenetet továbbítsd Castielnek.
Cia-mia, drága!<3 Hogy vagy, édes? Rémlik ez a név: Moemi? Kár, hogy nem láthatom a reakciód. Nem szemétkedésből írtam, csak csupán hiányzol. Még mindig haragszol rám?
Ui: Lysander, add meg a fekete démonom számát!C:
- Honnan tudja a telefonszámod? – Kérdezem idegesen.
- Nem változtattam meg azóta.
- A fenébe már! – A földhöz vágom a telefont. Mély levegőt veszek.
- Most tartozol egy mobillal.
- Miért vagy nyugodt, nem fogod fel ő ki?!
- A te gengszter exed.
Csengetést hallottam, az ajtóhoz siettem, és egy lány rohant a haveromhoz. Mióta is van barátnője? Jó csajt szedett fel, mint ha Lysander lenne lányban. Na jó, ez furán hangzott magamban. Egy ideje a versek, zenék és az iskola foglalják el az idejét, nem is tudtam, hogy van ideje randizni.
Nem is kellett sokat várni, a mentők megérkeztek.
- Telefon, Castiel. Ne felejtsd el. – Mondja, mielőtt betennék az autóba.
- Agyrázkódást nem kaptál véletlenül? – Szólal meg a barátnője.

A következő szó jut eszembe: kaja. Éhen halok.
Belenézek Lysander hűtőjébe és készítek valami ehetőt. Jut eszembe a közös családi ebéd, semmi kedvem elmenni. Más terveim vannak.

Natasha szemszögéből:
Egy magas, gyönyörű díszekkel és színes égőkkel díszített karácsonyfa mellett álltam. A fehér hó szállingózik a levegőben és annyira boldog vagyok, hogy fehér karácsonyunk van. Arrébb egy ember gitározik, a társa meg énekel. Kellemes hangulatot varázsolnak, amitől még sokkal jobban érzem magam. Az arcomra fagyott a mosoly. A telefonomon megnézem az időt és jobban összehúzom magamon a kabátomat, mert fázom. Castiel késik.
A csizmámat bámulom, mint ha olyan érdekes lenne. Nem sokkal később két pár cipőt pillantok meg magam előtt. Felemelem a fejem és a Vöröske arcát látom meg.
- Szia. – Szólal meg.

Castiel szemszögéből:
Egészen eddig teljesen elvoltam ma. Nem unatkoztam, nem voltam magányos, de még ideges se, miután elvitték Lysandert. Az SMS-sel meg nem foglalkozok. Amikor észbe kaptam, hogy találkozóm van, azonnal elkezdtem ide sietni, és amikor Natashat megtaláltam, valahogy a magány előtört bennem. Az, hogy rájöttem, hogy mennyire szeretem, mint ha eddig nem tudtam volna. Szóval csak örültem neki.
- Szia. – Szólalok meg egy kis néma csend után.
- Szia - mosolyog.
Magamhoz rántom, és szorosan ölelem.
- Mi a baj? – Kérdezi halkan.
- Hiányoztál.
Kuncog.

Natasha szemszögéből:
Elkezdtünk sétálgatni, és nem messze találtunk egy nyugodt csendes helyet a parkban. Leültünk egy padra, és az ölembe vettem Castiel ajándékát.
- Ez az enyém?
Ahelyett, hogy válaszolhattam volna, elvette tőlem a kék és fehér színű hópehely mintás ajándéktáskát. Kiszedett belőle egy szürke sálat, amit neki vettem.
- Ez a legbénább ajándék, amit valaha kaptam. – Felnevet.
- Ez a legbénább köszönöm szöveg. – Kinyújtom rá a nyelvem.
Kiveszem a kezéből és a nyakára tekerem lazán. A sál egyik végére rávarrtam piros cérnával „Vöröske”, és ezt most észre is vette. Csak mosolygott rajta.
- Azt akarod, hogy megköszönjem, igaz? – Rám néz.
Bólintok.
Két tenyerével megfogja az arcom és közelebb húz magához. Az ajkait nézem, közben érzem, hogy elpirulok. Egyre és egyre közelebb húz a szájához, becsukom a szemem és várom, hogy megcsókoljon. Végül meghallom, hogy próbálja visszatartani a nevetést. Nem sikerül neki.
- M-most mi van?
- Aranyos vagy, amikor várod, hogy megcsókoljalak. – Leveszi rólam a kezét és nadrágzsebéből kivesz valamit. Egy gyűrűsdobozt. Csak nem…
- Meg akarod kérni a kezem? – Elakad a lélegzetem egy pillanatra.
- Szeretnéd, mi? – A hangja vidám.
- Én.. – Mit mondjak?
- Nem erről van szó.
Kinyitja a fehér dobozt. Két szép gyűrű van benne, a szívem meg hevesebben kezdett verni.
(Alsó kép: jobb oldal Natasha-é, a másik Castiel-é.)

Megmutatta, hogy belegravírozta "C♥N”-t.
- Add a kezed.
Felé nyújtom a bal kezem, ő meg felhúzza nekem az enyémet a gyűrűsujjamra. Azután megpuszilja.
- Szerelmem jeléül. – Felhúzza a sajátját, aztán a szemembe néz.
- Te ilyen is tudsz lenni?
Annyira, de tényleg annyira meglepődtem. Nem találtam a szavakat, csak meg akartam ölelni. De ő megelőzött. Azután szenvedélyesen csókolóztunk. Körülbelül 30 másodperc múlva elszakadtunk egymástól és csak úgy beszélgettünk. Végül szóba jött a családi ebéd, ahova nem jött el. Elmesélte, hogy mi volt ma vele, meg én is, hogy mik voltak a témák az étteremben.
Végül elindultunk hazafelé, mert fáztunk. Szorosan egymás mellett haladtunk, Castiel a derekamat ölelte át. Pár perc múlva megérkeztünk a házamhoz. Egymáshoz fordultunk és a Vöröske megcsókolt, miközben le nem vette rólam a kezét. A nyaka köré fontam a karjaimat, és viszonoztam a csókokat. Gyengéden beszívta az alsó ajkamat, majd elkezdett lefelé haladni a nyakamhoz. Nem sokkal később a szobámban kötöttünk ki, és azon kapom magam, hogy vetkőztet. Leszedte rólam a kabátom és a pulcsim, a cipőmet meg lerúgtam a lábamról. Neki álltam én is vetkőztetni őt.
Az eszemet elvesztettem a közelségétől és a szerelemtől. Csak őt akartam, semmi mást. Felgyulladt bennem egy vágy és ez égetett. Jó értelemben.
Ledöntött az ágyra, és lehúzta rólam a nadrágomat, azután kikapcsolta a melltartómat, ami a parkettán landolt. Fölém magasodott és újra csókokkal halmozott el, miközben a kezei erre-arra kalandoztak…

Megtörtént. Szeretkeztünk. Hihetetlen, hogy mennyire boldog vagyok.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy Castiel a hajamat piszkálja. Amikor kinyitottam a szemem, az első dolog, amit megláttam, az az elbűvölő szürke szemei voltak. Kipislogtam az álmosságot, azután Castiel egy csókot nyomott az ajkaimra. Eközben meg ajtónyitást hallok.
- Good morning, Na…
Oda kapom a fejem és Benjamint látom meg a megdöbbent arcával. Az ajtóban áll és egy pillanatra lefagyott. De hamar észhez tér és kimegy. Hallom, hogy azt kiabálja: „Apa, leugrok a boltba terhességi tesztért. Kelleni fog huginak.”
ANYÁD! .. Apa itthon van? Basszus!
- Asszem, el kell most mennem. – Mondja sietősen Castiel.
Kipattan mellőlem, és elkezd öltözködni. A takaróm takarja a testrészeimet, most félek. A Vöröske boxerben és pólóban van, amikor apa benyit dühösen egy seprűvel.
- Te gazember! – és apa elkezdte kergetni Castielt.
- Apa! – Kiabálom utána, amikor kirohantak a szobámból.
Semmit se tudok most tenni. Legalább a nadrágját magával vitte, de a cipője, zoknia, kabátja és a sála mind itt maradt. Gyorsan összepakolom őket és eldugom a szekrényemben, mielőtt apa égetné el. A sajátomat is felkapom és bedobom a szennyes kosaramba. A fürdőszobába rohanok a telefonommal és írok SMS-t Castielnek. Remélem nála maradt.
„Jól vagy? Eldugtam a cuccaidat.”
Dobogó szívvel engedem le magamról a takarót és a mobil kijelzőjét bámulom. Aztán eszembe jut valami… nem védekeztünk. Nem bánom, hogy megtörtént, csak most egy kicsit elfogott a pánik. Végül lezuhanyoztam és továbbra is vártam a választ az SMS-re.
A tegnapi nap, számomra nagyon fontos volt és sokat jelentett.. jelent.

4 megjegyzés:

  1. Wíííhhh végre! :33 Szupi lett, folytatást mihamarabb! :D

    VálaszTörlés
  2. Úh nagyon jó lett csak remélem castiel volt barátnője és viktor nem kavarnak be!Mert ha bekarvak a saját kezemmel folytom meg mindketőt.Remélem cast natasha mindig együtt lesznek!! ;) :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt! Mint a többi résznél, most is szakadtam a röhögéstől XD Folytatást hamar!!! :D

    VálaszTörlés